Informacija ir faktai apie automobilinių kėdučių saugumo standartą I-SIZE ( ECE R-129)

Informacija ir faktai apie automobilinių kėdučių saugumo standartą I-SIZE ( ECE R-129)

04/08/2018 16:46:54

Naujasis I-SIZE standartas ECE R129

Mažylio saugumas visada buvo ir yra prioritetas KIDDY kompanijoje. Moksliniai tyrimai bei šiuolaikinių ir aukštųjų technologijų pasiekimų panaudojimas yra pagrindinė bendrovės strategija, kuri turi vieną tikslą: pasiūlyti pačią saugiausią autokėdutę, kurioje galėsite vežti vaiką automobilyje. 

Todėl Kiddy pritaria naujausiems įvykiams ir reikalavimams dėl vaikiškų automobilinių kėdučių įvertinimo. Naujasis Europos Sąjungos reglamentas ECE R 129 ( I-Size ), kuris įsigaliojo nuo 2013 liepos mėnesio, skirtas užtikrinti dar didesnį vaikų saugumą važiuojant automobilyje.

Reikėtų pažymėti, kad naujas saugumo standartas sukėlė klientams ir prekybininkams tikrą painiavą. Atsižvelgiant į tai, KIDDY kompanija siūlo šią „i-size“ standarto apžvalgą ir kokių pokyčių galima iš jo tikėtis.

 

Naujasis standartas „i-size“ nepakeičia esamos normos ECE R44 / 04, jis laipsniškai ir lygiagrečiai įsigalioja kartu su esama norma. Tokiu būdu tėvams pasiūloma tik dar viena, papildoma pasirinkimo sąlyga perkant tinkamą autokėdutę. Visos esamos ir leidžiamos naudoti automobilinės kėdutės vis dar gali būti naudojamos. Gamintojai taip pat vis dar gali gaminti autokėdutes atitinkančias ECE R 44/04 normą. Niekas neturėtų pirkti nei naujų automobilinių kėdučių, nei naujų automobilių.

Taigi, jūs neturėtumėte nerimauti, kad neseniai nusipirkote automobilinę kėdutę, kuri netinkama naudoti ar, kad automobilnė kėdutė, kuri atitinka ECE R 44/04 standartą yra blogesnė, nei bet kuri kita autokėdutė.

Atsižvelgiant į KIDDY ekspertų nuomonę, šiuo metu "i-size" standartui yra daugybė klausimų kuriems reikia paaiškinimo ir patobulinimo.Žemiau yra išvardintos nuostatos, kurios gali būti aiškinamos vienareikšmiškai:

ECE R129 galioja tik sistemai su ISOFIX. Jei jūsų automobilis neturi isofix jungčių, jums reikia naudoti autokėdutę, kuri atitinkadabartines normas ECE R 44/04.
Autokėdutės atitinkančios naująjį standartą užtikrina maksimalų patikimumą tik tada jei, ir pats automobilis atitinka ECE R 129 («I-Size») normas. Tačiau iki šiol, nei vienas automobilių gamintojas nepatvirtino tokio atitikties sertifikato (duomenys iki 2013 m. rugsėjo mėn).
Pagal galiojantį standartą ECE R44 / 04 pagrindinis faktorius nustatantis vaiko padėtį važiuojant automobiliu yra vaiko svorio rodiklis; Tas pats faktorius naujame standarte ECE R 129 , priklauso nuo vaiko amžiaus ir ūgio.
Be to standartas ECE R129 reikalauja privalomo šoninės pusė Crash testo, kuris nėra būtinas patvirtinant autokėdutės atitikimą pagalECE R 44/04 normas
Standartas ECE R129 taip pat rekomenduoja vaikus iki 15 mėnesių vežti prieš važiavimo kryptį. Šis reikalavimas atsirado dėl priešlaikinio vaikų persodinimo iš nešynių į sekančio dydžio autokėdutes.
Klausimai ir atsakymai.

Kas pasikeitė įvedus "I-Size" standartą?

Naujasis standartas ECE R 129 (I-dydis "), turi palengvinti tėvams autokėdučių pasirinkimą. Automobilinės kėdutės skirstomos ne pagal vaiko svorio kategorijas o pagal jų amžių ir ūgį. Kadangi vaikai dažnai labai greitai priauga svorio, gali atsitikti taip, kad tėvai per anksti persodins vaiką į sekančios grupės automobilinę kėdutę.

ECE R 129 rekomenduoja vežti vaiką automobilyje iki 15 mėnesių prieš judėjimo kryptį, kaip pavyzdžiui, naujoje KIDDY nešynėje "evolution pro". Vėliau tėvai gali nedvejodami persodinti vaiką į daugkartinių bandymų nugalėtoją, automobilinę kėdutę "kiddy phoenixfix pro 2", kurioje vaikas važiuoja pagal transporto priemonės judėjimo kryptį, turi pakankamai vietos kojoms ir akių kontaktą su savo tėvais.

Be to, norma ECE R 129 reikalauja autokėdutės šoninio smūgio crech-testų bandymų, kurie ir taip yra senai atliekami vokiečių testavimo institutų, tokių kaip ADAC ir Stiftung Warentest.

Čia KIDDY automobilinės kėdutės išsiskiria puikiais crech-testų šoninio smūgio įvertinimais: "ADAC 2013 m. gegužės mėn. padarė išvadą, kad automobilinė kėdutė "kiddy phoenixfix pro 2“ išsiskyrė "minimalia apkrova priekinio ir šoninių smūgių metu" ir skyrė jam aukščiausią įvertinimą "1,4".

Kokie privalumai ECE R129?

I-Size norma siekiama palengvinti tėvams saugios vaikiškos automobilinės kėdutės pasirinkimą. Vaikų iki 15 mėnesių vežimas automobilyje prieš automobilio judėjimo kryptį sumažina galimų traumų tikimybę jūsų kūdikiui. Dėl šios normos nustatytos isofix sistemos taikymo tikimasi sumažinti neteisingo autokėdučių įrengimo automobiliuose tikimybę.

Kokia yra ECE R129 veiklos apimtis?Standartas "i-size" nepakeičia esamos normos ECE R 44/04. Automobilinės kėdutės iki šiol skirstomos pagal ECE R 44/04 normą ir būtent ši norma yra nustatyta kelių eismo taisyklėmis.

Pagal naują ECE R 129 normą, gali būti leidžiamos tik tos automobilinės kėdutės, kurios tvirtinasi transporto priemonėje ISOFIX sistemos pagalba. Pagal ECE R44/04 normą automobilinės kėdutės gali būti tvirtinamos transporto priemonėje ir naudojant ISOFIX ir be jų. Dauguma automobilių pagamintų iki 2000 m. neturi ISOFIX tvirtinimo sistemos.

Taigi, tėvai, norintys pasinaudoti visomis standartinės "i-size" turi turėti automobilį, sertifikuotą pagal šį standartą, kuris vis dar ne vienas automobilių gamintojas nėra praktikuojama.

 

Skirtingi reikalavimai standartams įvertinimui ir saugumo bandymams:

Mūsų išvada

Kompanija KIDDY rekomenduoja vežti vaikus iki 15 mėnesių amžiaus, prieš transporto priemonės judėjimo kryptį. Mūsų nešynė "kiddy evolution pro" yra skirtas būtent tokiam važiavimui.

Manome, kad šiuo metu reikalavimas, kad automobilinės kėdutės tvirtintūsi tik su ISOFIX yra problemiškas. Daugelis automobilių dar neturi tokios tvirtinimo sisyemos. Be to, tėvams neturintiems moderniausių automobilių, taip pat turėtų būti suteikta galimybė įsigyti visiškai saugią automobilinę kėdutę savo vaikui.

Jei jūs turite automobilinę kėdutę KIDDY, patvirtinta norma ECE R 44/04, jums nereiktų dėl nieko jaudintis. Kompanija KIDDY visada ypatingai vertino saugos faktorių ir jos automobilinės kėdutės atitinka naujausius reikalavimus. KIDDY automobilinės kėdutės turi geriausią apsaugą nuo šoninio smūgio, apie tai liudija naujausi ADAC automobilinės kėdutės "kiddy phoenixfix pro 2" bandymų rezultatai.

ADAC sveikina griežtesnes įvertinimo sąlygas: "deformacijos zonos šoninio smūgio yra mažesnė, tačiau pažeidimų rizika yra didesnė negu priekinio smūgio metu" paaiškina Andreas Racek. Jis atsakingas už reguliarius vaikams skirtų automobilinių kėdučių bandymus ir turi ilgametę patirtį su šoninio smūgio bandymais. Kai kurie gamintojų autokėdučių modeliai, pvz. nešynė Viaggio SL ir Isofix Base 0 + 1 iš Peg Perego arba automobilinė kėdutė Kiddy „Phoenixfix Pro 2 " jau apsaugotos nuo šoninio smūgio. "Apsaugos zona nuo šoninio smūgio yra tokia didelė, kad ji prilaiko vaiko galvą", sakė Razek. "Medžiaga sumažina smūgio stiprumą į galvą dėl savo pačios deformacijos."

Informacijos šaltinis:http://www.focus.de/auto/news/mehr—sicherheit—fuer—kindersitze—zusaetzlicher—aufpralltest_aid_1071854.html