Lauko baldus pirk išsimokėtinai su MOKI10 be jokio pabrangimo!

D.U.K

  • Kada galiu grąžinti prekes?

    Norint grąžinti prekę ji privalo būti nenaudota, pilnos komplektacijos, nesulaužyta ir nesugadinta, neišpurvinta, nepraradusi prekinės išvaizdos, etiketės nenuplėšytos. Pažeidus šias sąlygas prekė tampa negrąžintina.

    Prekę be defektų, kuri Pirkėjui nepatiko forma, dydžiu, spalva, modeliu ar kompaktiškumu (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis) galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos.

  • Kur galiu atsiimti prekes? Ar pristatote siuntas į namus?

    Pirkėjas, sandėlyje esančias prekes gali nemokamai atsiimti biure, adresu Santaikosg. 26D, Alytus arba pasinaudoti Pardavėjo teikiama prekių pristatymo paslauga.

    Užsakytas prekes pristatome per  kurjerių tarnybą Pirkėjo nurodytu adresu (tai gali būti namų, darbo, giminaičių ar kaimynų adresas), darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. 

    Smulkias siuntas galime pristatyti per  LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalus.

  • Ar pristatote siuntas į miestelius, kaimus, vienkiemius?

    Siuntas pristatome visoje Lietuvos teritorijoje! 

  • Ar pristatote siuntas į Neringą?

     Dėl siuntimo į Neringą, būtinai susisiekite su mumis tel +37031521205, tikrai pasiūlysime patį optimaliausią pristatymo būdą :)

  • Kiek trunka prekės pristatymas?

    Prekių pristatymo laikas nurodytas kiekvienai prekei atskirai, jį rasite kiekvienos prekės aprašyme. 

    Užsakymų vykdymas kai prekė yra sandėlyje.

    Užsakymą Lietuvoje pristatome per 1-2 darbo dienas per  kurjerį . Prekės išsiunčiamos tą pačią dieną, kai pinigai patenka i mūsų sąskaitą, jeigu prekė yra sandėlyje.
    Savaitgaliais ir švenčių dienomis prekių pristatymas nevykdomas. 
     
    Užsakymų vykdymas kai prekė užsakoma ir jos nėra sandėlyje 
    Atkreipkite dėmesį į prekės pristatymo laiką,  jeigu prie prekės rasite užrašą : 3 dienos, 5 dienos, 7 dienos ...6 savaitės ir t.t. tai yra užsakoma prekė, prie kurios parašytas apytikslis jos pristatymo laikas darbo dienomis. Jeigu planuojate kelionę ar pan.  ir prekę norite gauti konkrečiai datai , susisiekite su pege.lt administratoriumi el paštu: info@pege.lt ir pasitikslinkite ar prekę įmanoma pristatyti pageidaujamai datai.
  • Ar prekių kainos nurodomos su PVM?

    Taip, visų prekių kainos nurodomos su PVM. 

  • Ar išrašote PVM sąskaitas faktūras? Ar prekes gali pirkti įmonė?

    Visada išrašome PVM sąskaitas faktūras. Prekes gali pirkti tiek fiziniai,  tiek juridiniai asmenys. 

  • Ar suteikiate prekėms garantiją?

    Gamintojo garantija suteikiama 24 mėn fiziniams asmenims, 12 mėn juridiniams asmenims.Garantinio laikotarpio terminas ir kitos sąlygos nurodomi  prekių garantiniame talone.

  • Kur kreiptis, jeigu prekė sugedo?

    Garantinio laikotarpio metu, pastebėjus prekės trūkumus, prašome juos nufotografuoti, aprašyti prekės gedimą ir atsiųsti informaciją elektroniniu paštu info@pege.lt

  • Ar galima apžiūrėti prekes gyvai?

    Mūsų įmonė vykdo internetinės prekybos veiklą - parduoda prekes su pristatymu klientams į namus, todėl  įprastos parduotuvės su ekspozicija neturime. 
    Sandėlyje turimas prekes apžiūrėti gyvai galite adresu: Santaikos g. 26D Alytus, prieš tai dėl vizito susitarus telefonu +37031521205
  • Ar galima pirkti prekes išsimokėtinai?

    Taip, apmokėjimo būdą pasirinkite SB lizingą arba MOKILIZINGAS ir būsite nukreipti į finansavimo sistemų puslapius. Kilus klausimams kreipkitės el. paštu info@pege.lt

  • Kada galiu atsiskaityti grynaisiais kurjeriui prekės pristatymo metu?

    Atsiskaityti grynaisiais kurjeriui prekių pristatymo metu galima už prekes, kurias turime sandėlyje, jų aprašyme rasite užrašą "turime sandėlyje". Užsakomoms prekėms ši paslauga neteikiama. 

  • Kokiais būdais galiu apmokėti užsakymą?

    BANKINIU PAVEDIMU- atsiskaitant bankiniu pavedimu, apmokėjimas atliekamas prisijungus prie savo elektroninės bankininkystės, ar bet kuriame banko skyriuje. 

    LIZINGU - Jūs galite pirkti prekes išsimokėtinai neišeidami iš namų.  Formuodami užsakymą pasirinkite mokėjimo būdą: MOKILIZINGAS arba SB LIZINGAS

    PAYPAL -  Dėl šio atsiskaitymo būdo prekės kaina gali pakilti iki 4% 

    GRYNAISIAIS KURJERIUI prekių pristatymo metu. Šis apmokėjimo būdas galioja tik perkant prekes, kurias turime sandėlyje, užsakomoms prekėms ši paslauga neteikiama.

  • Prekės pristatymo metu pastebėjau, jog pakuotė pažeista, ką daryti?

    Pastebėjus, jog pristatytos siuntos pakuotė pažeista, Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Ir nedelsiant susisiekti su Pardavėju.