D.U.K

  • Kada galiu grąžinti prekes?

    Norint grąžinti prekę ji privalo būti nenaudota, pilnos komplektacijos, nesulaužyta ir nesugadinta, neišpurvinta, nepraradusi prekinės išvaizdos, etiketės nenuplėšytos. Pažeidus šias sąlygas prekė tampa negrąžintina.

    Prekę be defektų, kuri Pirkėjui nepatiko forma, dydžiu, spalva, modeliu ar kompaktiškumu (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis) galima grąžinti per 14 darbo dienų nuo prekės gavimo dienos.

  • Kur galiu atsiimti prekes? Ar pristatote siuntas į namus?

    Pirkėjas, sandėlyje esančias prekes gali nemokamai atsiimti biure, adresu Naujoji g. 29A, Alytus arba pasinaudoti Pardavėjo teikiama prekių pristatymo paslauga.

    Užsakytas prekes pristatome per VENIPAK kurjerių tarnybą Pirkėjo nurodytu adresu (tai gali būti namų, darbo, giminaičių ar kaimynų adresas), darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. , jei Pirkėjas nepasirinko kito pristatymo būdo.

    Smulkias siuntas galime pristatyti per LT paštą, LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalus.

  • Ar pristatote siuntas į miestelius, kaimus, vienkiemius?

    Siuntas pristatome visoje Lietuvos teritorijoje! 

  • Ar pristatote siuntas į Neringą?

     Dėl siuntimo į Neringą, būtinai susisiekite su mumis tel 862057207 , tikrai pasiūlysime patį optimaliausią pristatymo būdą :)

  • Kiek trunka prekės pristatymas?

    Prekių pristatymo laikas nurodytas kiekvienai prekei atskirai, jį rasite kiekvienos prekės aprašyme. 

    Užsakymų vykdymas kai prekė yra sandėlyje.

    Užsakymą Lietuvoje pristatome per 1-2 darbo dienas per VENIPAK kurjerį . Užsakius pristatymą per LT paštą prekės pristatymas gali trukti iki 7-14 dienų. Prekės išsiunčiamos tą pačią dieną, kai pinigai patenka i mūsų sąskaitą, jeigu prekė yra sandėlyje.
    Savaitgaliais ir švenčių dienomis prekių pristatymas nevykdomas. 
     
    Užsakymų vykdymas kai prekė užsakoma ir jos nėra sandėlyje 
    Atkreipkite dėmesį į prekės pristatymo laiką,  jeigu prie prekės rasite užrašą : 3 dienos, 5 dienos, 7 dienos ...6 savaitės ir t.t. tai yra užsakoma prekė, prie kurios parašytas apytikslis jos pristatymo laikas darbo dienomis. Jeigu planuojate kelionę ar pan.  ir prekę norite gauti konkrečiai datai , susisiekite su pege.lt administratoriumi el paštu: info@pege.lt ir pasitikslinkite ar prekę įmanoma pristatyti pageidaujamai datai.
  • Ar prekių kainos nurodomos su PVM?

    Taip, visų prekių kainos nurodomos su PVM. 

  • Ar išrašote PVM sąskaitas faktūras? Ar prekes gali pirkti įmonė?

    Visada išrašome PVM sąskaitas faktūras. Prekes gali pirkti tiek fiziniai,  tiek juridiniai asmenys. 

  • Ar suteikiate prekėms garantiją?

    Pardavėjas atskiroms prekių rūšims suteikia skirtingos trukmės kokybės garantiją, garantinio laikotarpio terminas ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių garantiniame talone.

  • Kur kreiptis, jeigu prekė sugedo?

    Garantinio laikotarpio metu, pastebėjus prekės trūkumus, prašome juos nufotografuoti, aprašyti prekės gedimą ir atsiųsti informaciją elektroniniu paštu info@pege.lt

  • Ar galima apžiūrėti prekes gyvai?

    Mūsų įmonė vykdo internetinės prekybos veiklą - parduoda prekes su pristatymu klientams į namus, todėl  įprastos parduotuvės su ekspozicija neturime. 
    Sandėlyje turimas prekes apžiūrėti gyvai galite adresu: Naujoji g. 29A Alytus, prieš tai dėl vizito susitarus telefonu 862057207.   
  • Ar galima pirkti prekes išsimokėtinai?

    Taip, apmokėjimo būdą pasirinkite SB lizingą arba MOKILIZINGAS ir būsite nukreipti į finansavimo sistemų puslapius. Kilus klausimams kreipkitės el. paštu info@pege.lt

    Dėl lizingo sutarties sudarymo taip pat galite atvykti į mūsų biurą adresu Naujoji g. 29A, Alytus. 

  • Kada galiu atsiskaityti grynaisiais kurjeriui prekės pristatymo metu?

    Atsiskaityti grynaisiais kurjeriui prekių pristatymo metu galima už prekes, kurias turime sandėlyje, jų aprašyme rasite užrašą "turime sandėlyje". Užsakomoms prekėms ši paslauga neteikiama. 

  • Kokiais būdais galiu apmokėti užsakymą?

    BANKINIU PAVEDIMU- atsiskaitant bankiniu pavedimu, apmokėjimas atliekamas prisijungus prie savo elektroninės bankininkystės, ar bet kuriame banko skyriuje. 

    LIZINGU - Jūs galite pirkti prekes išsimokėtinai neišeidami iš namų.  Formuodami užsakymą pasirinkite mokėjimo būdą "IŠSIMOKĖTINAI".

    PAYPAL - galite atsiskaityti tik suderinus su pardavėju. Dėl šio atsiskaitymo būdo prekės kaina gali pakilti iki 8% 

    GRYNAISIAIS PINIGAIS - Jūs galite atsiskaityti grynaisiais pinigais, atsiimdami, užsakydami prekę mūsų biure.

    GRYNAISIAIS KURJERIUI prekių pristatymo metu. Šis apmokėjimo būdas galioja tik užsakant prekes turimas sandėlyje, užsakomoms prekėms ši paslauga neteikiama.

  • Prekės pristatymo metu pastebėjau, jog pakuotė pažeista, ką daryti?

    Pastebėjus, jog pristatytos siuntos pakuotė pažeista, Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Ir nedelsiant susisiekti su Pardavėju.