Dirbame dėl tobulų švenčių – Pege.lt  Išskirtinės Kalėdų eglutės!

Garantija ir grąžinimas

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas pagal Civilinio kodekso CK 6.22810 vartotojas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties (grąžinti kokybišką prekę), išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis. Pagal pirkėjo individualų užsakymą pagamintos prekės negrąžinamos.

 1. Norint grąžinti prekę ji privalo būti nenaudota, pilnos komplektacijos, nesulaužyta ir nesugadinta, neišpurvinta, nesurinkta, nepraradusi prekinės išvaizdos, etiketės nenuplėšytos. Pažeidus šias sąlygas prekė tampa negrąžintina.

2. Prekę be defektų, kuri Pirkėjui nepatiko forma, dydžiu, spalva, modeliu ar kompaktiškumu (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis) galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos. 
3. Norintis grąžinti prekę klientas turi raštiškai išreikšti šį pageidavimą – kreiptis elektroniniu paštu.

4. Prekę grąžinantis klientas privalo užpildyti Pardavėjo atsiųstos formos prašymą grąžinti prekes. 
Ir atsiųsti nuotraukas jeigu to prašo pardavėjas. 

5. Grąžinama prekė turi būti saugiai įpakuota originalioje dėžėje.Pirkėjas pats savo arba samdytu transportu privalo grąžinti prekę į pardavėjo sandėlį, laikydamasis gražinimo terminų. Pasibaigus  grąžinimo terminui, prekės atgal nebepriimamos.
Grąžinamos prekės negali būti siunčiamos per LT paštą

6. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentus( PVM sąskaita faktūra) arba jų kopijas, garantinį taloną ir užpildytą prekių grąžinimo prašymą. Pardavėjas neišduoda pirkimo dokumentų kopijų. 
7. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiose taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos. 
8.
Teisė, nenurodant priežasties per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties, juridiniams asmenims (verslininkams) nėra taikoma.

9. Patikrinus grąžinamos prekės būklę pinigai klientui grąžinami per 14  dienų. 

GARANTIJA

1. Prekėms suteikiamas 24 mėn. kokybės garantijos terminas, per kurį pirkėjas gali pareikšti reikalavimus dėl prekės trūkumų (privaloma pateikti rašytinį prašymą kartu su prekės įsigijimo dokumentu.
2. Garantinio laikotarpio terminas ir kitos sąlygos nurodomi prekių garantiniame talone. Garantinio laikotarpio terminas ir kitos sąlygos nurodomi  prekių garantiniame talone.
2. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus. Garantinio laikotarpio metu pastebėjus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti fotonuotrauką elektroniniu paštu. Tokiu atveju visa informacija bus perduota prekės gamintojui, kuris nustatys, ar prekės defektas garantinis, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo priimtą sprendimą Pirkėjas informuojamas nedelsiant.
3. Pateikdami prekę remontui būtina pateikti prekės pirkimo dokumentus bei prekės garantinį taloną.

4. Visas išlaidas susijusias su prekės pristatymu į garantinio aptarnavimo centrą ir iš jo apmoka pirkėjas.

5. Tuo atveju, kai pristatytoje remontui prekėje gamyklinių defektų nėra, arba jie atsirado dėl vartotojo netinkamų veiksmų, nesilaikant gamintojo pateiktos surinkimo ir naudojimo instrukcijos, atsiradusių mechaninių ar kitų pažeidimų paieškos ir likvidavimo, išlaidas apmoka Pirkėjas.

6. Garantinis remontas atliekamas per 15 darbo dienų. Išimtiniais atvejais, kai reikalingų detalių, dėl nepriklausančių nuo mūsų ir mūsų įgaliotų atstovų aplinkybių, negalima gauti, garantinio remonto trukmė gali būti pratęsta iki 30 darbo dienų.
7.Iš garantinio aptarnavimo centro ir (ar) iš Pardavėjo neatsiimtos, garantiniam aptarnavimui perduotos prekės yra saugomos 3 (tris) mėnesius. Šis terminas pradedamas skaičiuoti nuo pirmo pranešimo Pirkėjui jo nurodytais kontaktais (telefonu, el. pašto adresu ar pan.) apie tai, kad Pirkėjas gali atsiimti prekę grįžusią iš garantinio aptarnavimo centro. Per numatytą terminą Pirkėjui neatsiėmus prekės, pardavėjas turi teisę prekės nebesaugoti, Prekė gali būti utilizuojama. Tokiu atveju Pardavėjas nėra atsakingas už neatsiimtoje prekėje likusią Pirkėjo informaciją ir kitus dėl tokio prekės sunaikinimo patirtus Pirkėjo nuostolius.

8.Kai pardavėjas pakeičia daiktą ar jo komplektuojamąją detalę per nustatytą kokybės garantijos terminą, tai naujam daiktui ar naujai komplektuojamajai detalei taikomas toks pat kokybės garantijos terminas, koks buvo nustatytas ir pateiktam daiktui ar komplektuojamajai detalei, jeigu sutartis nenumato ko kita. Garantija nepratęsiama.
9. Kai pardavėjas pakeičia daiktą ar jo komplektuojamąją detalę pogarantiniu laikotarpiu arba kai remontas būna negarantinis( gedimas dėl netinkamo naudojimosi, ar instrukcijų nesilaikymo ir pan.)   tai naujam daiktui ar naujai komplektuojamajai detalei netaikoma garantija, jeigu nebuvo susitarta kitaip. 

NETEISMINIS GINČŲ SPRENDIMAS Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt. Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/