Lauko baldų išpardavimas – paskutinė proga sutaupyti!

Garantija ir grąžinimas

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.228(10) straipsniu – vartotojas turi teisę per 14 kalendorinių dienų atsisakyti nuotolinės sutarties nenurodydamas priežasties, išskyrus teisės aktuose numatytas išimtis (pvz., individualiai pagal užsakymą pagamintos prekės, kurios negali būti grąžinamos).

1. Grąžinama prekė turi būti:
   - nenaudota ir nesurinkta;
   - pilnos komplektacijos;
   - be pažeidimų, nepurvina, nepraradusi prekinės išvaizdos;
   - su nepažeistomis originaliomis pakuotėmis ir etiketėmis.

2. Prekes galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos, kai prekė Pirkėjui netiko (forma, spalva, dydis, modelis ir pan.).

3. Norėdamas grąžinti prekę, Pirkėjas privalo el. paštu informuoti Pardavėją, užpildyti gautą grąžinimo formą ir, jei prašoma, pateikti prekės nuotraukas.

4. Prekė turi būti saugiai supakuota ir grąžinta:
   - į Pardavėjo arba, jei buvo pristatyta tiesiogiai, į gamintojo ar tiekėjo sandėlį (iš anksto suderinus su Pardavėju);
   - pirkėjo lėšomis, savo arba samdytu transportu;
   - ne per Lietuvos paštą.

5. Grąžinant prekę būtina pateikti:
   - PVM sąskaitą faktūrą (arba kopiją),
   - garantinį taloną (jei buvo išduotas),
   - užpildytą grąžinimo prašymą.

6. Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės, jei nesilaikoma nustatytų sąlygų.

7. Juridiniams asmenims (verslininkams) teisė grąžinti prekę per 14 dienų nenurodant priežasties netaikoma.

8. Patikrinus grąžinamos prekės būklę, pinigai grąžinami per 14 dienų.

9. Kai prekė buvo pristatyta tiesiogiai iš gamintojo ar tiekėjo sandėlio, ji gali būti grąžinama tiesiogiai į tą patį sandėlį, iš anksto suderinus su Pardavėju.

10. Jei grąžinama prekė buvo pristatyta pasinaudojus papildomomis paslaugomis (pvz., greitu pristatymu, specifiniu transportu ir pan.), Pardavėjas turi teisę reikalauti proporcingos kompensacijos už šias neišvengiamas išlaidas, jeigu jos negali būti atgautos.

GARANTIJA

1. Visoms prekėms taikoma 24 mėn. garantija (jeigu nenurodyta kitaip). Pretenzijai reikalingas rašytinis prašymas ir prekės įsigijimo dokumentas.

2. Garantinio laikotarpio trukmė ir sąlygos nurodytos garantiniame talone.

3. Jei pristatyta nekokybiška arba ne ta prekė:
   - Pardavėjas ją pakeis analogiška;
   - Jei tokios neturi – grąžins pinigus;
   - Defektus būtina nufotografuoti ir pateikti el. paštu – jie perduodami gamintojui įvertinimui.

4. Prekės remontui pateikimui būtina turėti pirkimo dokumentus ir garantinį taloną.

5. Prekės pristatymo į garantinį centrą ir atsiėmimo išlaidas apmoka pirkėjas.

6. Jeigu defektas ne garantinis (dėl naudojimo klaidų ar mechaninių pažeidimų), diagnostikos ir remonto išlaidas padengia pirkėjas.

7. Garantinis remontas atliekamas per 15 darbo dienų (išimtiniais atvejais – iki 30 d.d.).

8. Neatsiimtos iš garantinio aptarnavimo grąžintos prekės saugomos 3 mėn., po to gali būti utilizuojamos.

9. Garantinis terminas netęsiamas, bet naujai detalėi taikomas toks pat terminas kaip ir pradinei prekei, jei keitimas atliktas garantiniu laikotarpiu.

10. Jei prekė ar jos detalė keičiama po garantijos pabaigos arba kai remontas buvo mokamas, naujai detalei garantija netaikoma, nebent susitarta kitaip.

NETEISMINIS GINČŲ SPRENDIMAS

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

Pirkėjai taip pat gali pateikti skundą elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje: http://ec.europa.eu/odr