Garantija ir grąžinimas

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka.
 Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, prekių grąžinimo ir keitimo tvarka.

  Jei Pirkėjui nepatinka nusipirktų prekių forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis LRV  2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“. 
 Pirkėjas turi teisę pakeisti ir grąžinti visas prekes, kurios nepatenka į šį sąrašą:

   tabakas ir tabako gaminiai;
   parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai preparatai;
  fotografijos ir kinematografijos prekės;
  spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai;
   audiniai;
   grindų danga, išskyrus kilimus ir kilimėlius;
  megzti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai drabužiai;
  kūdikių drabužėliai;
  pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai;
  siūti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai marškiniai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai;
  liemenėlės, juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai;
  perlai, brangakmeniai, taurieji metalai ir jų dirbiniai, išskyrus dirbtinę bižuteriją;
  mašinos ir mechaniniai įrenginiai;
  elektros mašinos ir įrenginiai, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai;
  antžeminio transporto priemonės
  laivai, valtis ir plaukiojantys įrenginiai
  optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai;
  laikrodžiai;
  muzikos instrumentai;
  ginklai ir šaudmenys;
  baldai, patalynės reikmenys, šviestuvai;
  žaislai, žaidimai, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis;
  meno kūriniai, kolekcionavimo objektai ir antikvariniai daiktai;
  augalai, gyvūnai ir tinkamos kokybės maisto prekės;
  sveriamos ir matuojamos prekės, kurios vartotojo pageidavimu buvo specialiai paruoštos, atpjautos, supjaustytos ir panašiai.

 1. Norint grąžinti prekę ji privalo būti nenaudota, pilnos komplektacijos, nesulaužyta ir nesugadinta, neišpurvinta, nesurinkta, nepraradusi prekinės išvaizdos, etiketės nenuplėšytos. Pažeidus šias sąlygas prekė tampa negrąžintina.

2. Prekę be defektų, kuri Pirkėjui nepatiko forma, dydžiu, spalva, modeliu ar kompaktiškumu (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis) galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos. ( Per 14 kalendorinių dienų prekė turi atkeliauti iki pardavėjo sandėlio) 
3. Norintis grąžinti prekę klientas turi raštiškai išreikšti šį pageidavimą – kreiptis elektroniniu paštu.

4. Prekę grąžinantis klientas privalo užpildyti Pardavėjo atsiųstos formos prašymą grąžinti prekes. 
Ir atsiųsti nuotraukas jeigu to prašo pardavėjas. 

5. Grąžinama prekė turi būti saugiai įpakuota originalioje dėžėje.Pirkėjas pats savo arba samdytu transportu privalo grąžinti prekę į pardavėjo sandėlį, laikydamasis gražinimo terminų. Pasibaigus  grąžinimo terminui( 14 kalendorinių dienųnuo gavimo dienos), prekės atgal nebepriimamos.Grąžinamos prekės negali būti siunčiamos per LT paštą

6. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentus( PVM sąskaita faktūra) arba jų kopijas, garantinį taloną ir užpildytą prekių grąžinimo prašymą. Pardavėjas neišduoda pirkimo dokumentų kopijų. 
7. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiose taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos. 

8. Patikrinus grąžinamos prekės būklę pinigai klientui grąžinami per 14 darbo dienų nuo prekės gavimo atėmus faktines siuntimo išlaidas (t.y. jeigu perkant prekę pristatymas Jums yra nemokamas, ją grąžinant iš apmokėtos sumos išminusuojama faktinė prekės siuntimo kaina). 

9. Baldai, kurie pirkti lizingu (išsimokėtinai) yra negrąžinami;

GARANTIJA

1. Pardavėjas atskiroms prekių rūšims suteikia skirtingo laiko kokybės garantiją, garantinio laikotarpio terminas ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių garantiniame talone.

2. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus. Garantinio laikotarpio metu pastebėjus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti fotonuotrauką elektroniniu paštu. Tokiu atveju visa informacija bus perduota prekės gamintojui, kuris nustatys, ar prekės defektas garantinis, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo priimtą sprendimą Pirkėjas informuojamas nedelsiant.

3. Pateikdami prekę remontui būtina pateikti prekės pirkimo dokumentus bei prekės garantinį taloną.

4. Visas išlaidas susijusias su prekės pristatymu į garantinio aptarnavimo centrą ir iš jo apmoka pirkėjas.

5. Tuo atveju, kai pristatytoje remontui prekėje gamyklinių defektų nėra, arba jie atsirado dėl vartotojo netinkamų veiksmų, nesilaikant gamintojo pateiktos surinkimo ir naudojimo instrukcijos, atsiradusių mechaninių ar kitų pažeidimų paieškos ir likvidavimo, išlaidas apmoka Pirkėjas.

6. Garantinis remontas atliekamas per 15 darbo dienų. Išimtiniais atvejais, kai reikalingų detalių, dėl nepriklausančių nuo mūsų ir mūsų įgaliotų atstovų aplinkybių, negalima gauti, garantinio remonto trukmė gali būti pratęsta iki 30 darbo dienų.