Turite klausimų?
+370 31521205
El.Paštu:
Krepšelis
tuščias

Pirkimo - pardavimo taisyklės ( sutartis)

Dalintis

 

Internetinės parduotuvės www.pege.lt prekių pirkimo ir registracijos taisyklės

 

  1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių pirkimo pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato pirkėjo ir UAB „ALINGA“ (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises ir pareigas, prekių įsigijimo ir apmokėjimo už jas sąlygas, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarką, šalių atsakomybę bei kitas su prekių pirkimu – pardavimu internetinėje parduotuvėje www.pege.lt ar kitokiu būdu susijusias nuostatas, sudarant nuotolinę sutartį.

1.2. Nuotolinė sutartis yra verslininko ir vartotojo sutartis, sudaroma pagal organizuotą nuotolinio pirkimo – pardavimo ar paslaugų teikimo sistemą, verslininkui ir vartotojui fiziškai nesant kartu vienoje vietoje ir iki sutarties sudarymo bei sutarties sudarymo metu naudojant tik ryšio priemones (užsakant internetu, telefonu, elektroniniu paštu).

1.3.Pirkimo – pardavimo taisyklės šalims yra privalomas teisinis dokumentas nuo momento, kuomet Pirkėjas registruodamasis internetinėje parduotuvėje, perskaitęs Taisykles pažymi varnelę „Susipažinau su taisyklėmis ir su jomis sutinku“.

1.4. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytus reikalavimus.

1.5. Pirkti internetinėje parduotuvėje www.pege.lt turi teisę veiksnūs fiziniai asmenys t. y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismine tvarka, ir juridiniai asmenys.

  1. Asmens duomenų apsauga

2.1. Pirkėjas, norėdamas užsisakyti prekių internetinėje parduotuvėje www.pege.lt, gali tai padaryti užsiregistravęs šioje internetinėje svetainėje, įvesdamas savo duomenis ir slaptažodį. Pirkėjas patvirtindamas Taisykles sutinka, jog jo nurodytu elektroninio pašto adresu bus siunčiami informaciniai pranešimai, kurie būtini prekių užsakymui įvykdyti.

2.2. Pirkėjas, užsakydamas prekę turi nurodyti prekių užsakymui įvykdyti būtinus savo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą (jeigu tokia paslauga užsakoma), telefono numerį, el. paštą. Pardavėjas patvirtina, jog šie duomenys išimtinai bus naudojami prekių pardavimo internetinėje parduotuvėje www.pege.lt tikslais ir tiesioginės rinkodaros bei administravimo tikslais, jeigu prie teiginio „Naujienų prenumerata“ bus pažymėta varnelė. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti tokios informacijos tretiesiems asmenims, išskyrus pardavėjo Partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias, paslaugas. Visais kitais atvejais tretiesiems asmenims bet kokie Pirkėjo asmens duomenys gali būti atskleidžiami tiki LR teisės aktų numatyta tvarka.

 

3.Pirkimo – pardavimo nuotolinės sutarties sudarymo momentas

3.1. Nuotolinė sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, kuomet perkama internetu, laikoma sudaryta nuo to momento, kuomet Pirkėjas suformavęs internetinėje parduotuvėje prekių krepšelį paspaudžia mygtuką „Mokėti“. Ši sutartis galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo.

3.2. Nuotolinė sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, kuomet perkama ne internetu, o telefonu, elektroniniu paštu ar kitu nuotoliniu būdu, laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas elektroniniu paštu gauną sąskaitą bei ją apmoka, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo. Apmokėjimo įvykdymas laikomas kaip Pirkėjo sutikimas su internetinės parduotuvės Taisyklėmis.

3.3. Užsakymas pradedamas vykdyti tik gavus pilną apmokėjimą arba avansinį apmokėjimą už prekes ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

4.Pirkėjo teisės

4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes www.pege.lt internetinėje parduotuvėje, vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.

4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti Pirkimo – Pardavimo sutarties sudarytos su www.pege.lt, apie tai raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį, PVM sąskaitos faktūros numerį) pagal LR CK 6.22810 straipsnį pranešdamas Pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos, jeigu Pirkėjas ir Pardavėjas bendru susitarimu nenustatė kito prekės grąžinimo termino.

4.3. Pirkėjas atsisakant prekės turi užtikrinti, kad:

4.3.1. Grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui, pakuotės sugadinimu nėra laikomas tik pakuotės užklijavimui panaudotos lipnios juostos perpjovimas).

4.3.2. Prekės prekinė išvaizda yra nepakitusi ( su etiketėmis, apsauginėmis plėvelėmis ir kt.), pirkėjo nesugadinta, nesutepta, nesulaužyta, prekė nesurinkta ir nebandyta rinkti, priešingu atveju tai bus laikoma prekės išvaizdos pakitimu ir prekė nebebus priimama atgal).

4.3.3. Grąžinamos prekės komplektacija yra tokia pati, kokia Pirkėjas gavo/atsiėmė.

4.3.4. Jeigu Pirkėjas atsisako kokybiškos prekės, pinigai už suteiktas papildomas paslaugas yra negrąžinami (pvz.: faktinės prekių pristatymo išlaidos išminusuojamos iš grąžintinos sumos)

4.4. Taisyklių 4.2. punkte nurodyta teise grąžinti prekę Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta ar iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama ir buvo grąžinama tik originalioje pakuotėje.

4.5. Tuo atveju, kai bent viena iš esančių prekių neatitinka 4.3. Taisyklių punkto numatytų reikalavimų, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamas prekes.

 

5.Pirkėjo įsipareigojimai

5.1. Pirkėjas privalo sumokėti prekių ir jų pristatymo kainą, ir priimti prekes šiose Taisyklėse numatyta tvarka.

5.2. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų.

5.3. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

5.4. Pirkėjas įsipareigoja laikytis šiose Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytų reikalavimų.

 

6.Pardavėjo teisės

6.1. Jeigu Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui bei saugumui, ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar nutraukti Pirkėjui galimybę naudotis internetine parduotuve.

6.2. Pardavėjas turi ir kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.

 

7.Pardavėjo įsipareigojimai

7.1. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjui sudaryti tinkamas sąlygas naudotis internetinės parduotuvės www.pege.lt teikiamomis paslaugomis.

7.2. Pardavėjas įsipareigoja organizuoti prekių pristatymą organizuoti Pirkėjo užsakytų prekių pristatymą jo nurodytu adresu Taisyklėse nustatyta tvarka.

7.3. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.

7.4.Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepristatymą.

7.5. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas nesumoka už prekes per 3 (tris) dienas, jeigu moka pavedimu.

 

8.Prekių kainos ir apmokėjimo tvarka

8.1. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje www.pege.lt ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su PVM. Pardavėjas pasilieka teisę bet kada keisti prekių kainas. Galutinė užsakymo suma galioja ta, kurią Pirkėjas pirkimo metu jau apmokėjo pagal savo krepšelį arba pagal sąskaitą, siųstą elektroniniu paštu.

8.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:

8.2.1. Apmokėjimas naudojantis elektronine bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama elektroninės bankininkystės sistema. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia apmokėjimo forma, turi būti pasirašęs elektroninės bankininkystės sutartį su vienu iš žemiau nurodytų bankų: AB bankas Swedbank; AB DNB Nord bankas; AB SEB Vilniaus bankas; AB Parex bankas ar kt. Pinigus Pirkėjas perveda į atitinkamame jo pasirinktame banke esančią UAB “ALINGA” sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko elektroninės bankininkystės sistemoje.

8.2.2. Apmokėjimas banko pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, atsispausdinęs užsakymo informaciją artimiausiame banko skyriuje perveda pinigus į UAB „ALINGA“ banko sąskaitą.

8.2.3. Lizingo sutarties sudarymas. Perkant išsimokėtinai būtina vadovautis banko nustatytomis prekių pirkimo išsimokėtinai taisyklėmis.

8.2.4. Apmokėjimas grynaisiais pinigais – Pirkėjas už prekes sumoka grynaisiais kurjeriui. Apmokėjimas grynaisiais prekes pristatančiam kurjeriui - galioja tik sandėlyje esančioms prekėms. Užsakomoms prekėms ši paslauga neteikiama. Atsisakius apmokėti kurjeriui už pristatytas prekes, Pirkėjas sutinka atlyginti faktiškai patirtas transportavimo ir kitas išlaidas, pagal pateiktą PVM sąskaitą faktūrą.

8.2.5. Apmokėjimas per PAYPAL sistemą vykdomas tik iš anksto suderinus su pardavėju. Norint atšaukti užsakymą , kurį apmokėjote per PAYPAL, grąžinsime sumokėtus pinigus atskaičiavus PAYPAL transakcijos mokesčius, tai sudaro maždaug 4-8% nuo sumos.

8.2.6. Užsakymas pradedamas vykdyti tik gavus pilną apmokėjimą arba avansinį apmokėjimą už prekes ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas. Užsakyme nurodytas pristatymo terminas skaičiuojamas darbo dienomis.

 

9.Prekių pristatymas

9.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, gali pasirinkti prekių pristatymo būdą, t.y. pasinaudoti Pardavėjo teikiama prekių pristatymo paslauga iki durų arba atsiimti prekes biure nemokamai adresu Naujoji g. 29A, Alytus.

9.2. Užsakytas prekes pristatome per Venipak kurjerį Pirkėjo nurodytu adresu, jei Pirkėjas nepasirinko kito pristatymo būdo. Smulkias siuntas galime pristatyti per LT paštą.

9.3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

9.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Pristatymo terminas parduotuvėje nurodomas darbo dienomis.

9.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

9.6. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista, Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka. Pasirašydami gavimo dokumentuose Jūs sutinkate, kad prekė atkeliavo tvarkinga ir nesudužusi . Nuo pasirašymo momento visi pažeidimai yra laikomi atsiradusiais po pristatymo.

9.7. Prekes pristačius Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės pirkėjui yra perduotos. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsdamas, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu.

9.8 Pirkėjas privalo atidžiai patikrinti prekę ar nėra defektų, sužalojimų, sugadinimų ir pan. ir juos pastebėjęs, ne vėliau kaip per vieną darbo dieną po prekės perdavimo akto pasirašymo dienos kreiptis el.paštu : info@alinga.lt

Kitais atvejais laikoma, kad klientas priėmė prekę ir pripažino ją tinkama.

10.Garantija

10.1. Pardavėjas atskiroms prekių rūšims suteikia skirtingo laiko kokybės garantiją, garantinio laikotarpio terminas ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių garantiniame talone.

10.2. Kiekvienos www.pege.lt parduodamos prekės pagrindinės savybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

10.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

10.3. Prekių keitimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka.

10.4. Pateikdami prekę remontui būtina pateikti prekės pirkimo dokumentus bei prekės garantinį taloną.

10.5.Visas išlaidas susijusias su prekės pristatymu į garantinio aptarnavimo centrą ir iš jo apmoka pirkėjas.

10.6. Tuo atveju, kai pristatytoje remontui prekėje gamyklinių defektų nėra, arba jie atsirado dėl vartotojo netinkamų veiksmų, nesilaikant gamintojo pateiktos surinkimo ir naudojimo instrukcijos, atsiradusių mechaninių ar kitų pažeidimų paieškos ir likvidavimo, išlaidas apmoka Pirkėjas.

10.7. Garantinis remontas atliekamas per 15 darbo dienų. Išimtiniais atvejais, kai reikalingų detalių, dėl nepriklausančių nuo mūsų ir mūsų įgaliotų atstovų aplinkybių, negalima gauti, garantinio remonto trukmė gali būti pratęsta iki 30 darbo dienų.

 

11.Prekių grąžinimas

11.1. Prekių grąžinimas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka.

11.2. Prekė gali būti grąžinama jeigu – ji yra nenaudota, pilnos komplektacijos, nesulaužyta ir nesugadinta, neišpurvinta, nepraradusi prekinės išvaizdos, etiketės nenuplėšytos. Pagal LR CK 6.22810 straipsnį - pirkėjas prekės negali grąžinti tuomet, kada sudaroma nuotolinė sutartis perkant prekes, kurios pagamintos pagal specialius vartotojo nurodymus arba kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, taip pat, dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms.

11.3. Prekė tampa negrąžintina jeigu – turi naudojimo požymių, buvo aptikti mechaniniai prekės pakuotės, etiketės ar kiti pažeidimai, kurie atsirado dėl vartotojo netinkamų veiksmų.

11.3.1 Tais atvejais, kai Pirkėjas (vartotojas) atsisako sutarties, sudarytos dėl prekių, kurios buvo gaminamosar užsakomos pagal pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, 50 proc. už tokias prekes sumokėtos pinigų sumos lieka Pardavėjui kaip Pardavėjo nuostolių, patirtų gaminant  pagal individualų užsakymą numatomos gaminti prekės pavyzdį, kompensacija. 

11.4. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

11.5. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja  tokias prekes pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus. Garantinio laikotarpio metu pastebėjus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti fotonuotrauką elektroniniu paštu info@pege.lt . Tokiu atveju visa informacija bus perduota prekės gamintojui, kuris nustatys, ar prekės defektas garantinis, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo priimtą sprendimą.

11.6. Prekę be defektų, kuri Pirkėjui nepatiko forma, dydžiu, spalva, modeliu ar kompaktiškumu (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis) galima grąžinti per 14 dienų nuo nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties sudarymo dienos, jeigu Pirkėjas ir Pardavėjas bendru susitarimu nenustatė kito prekės grąžinimo termino.

11.7. Pirkėjas norėdamas grąžinti prekę privalo raštu Pardavėjui pranešti apie norimą grąžinti prekę (informuoti elektroniniu paštu info@alinga.lt ). Pirkėjas privalo užpildyti Pardavėjo numatytos formos prašymą grąžinti prekes.

11.8. Pirkėjui grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

11.8.1.Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje. Už netinkamai įpakuotų prekių transportavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra tinkamai supakuota ir sukomplektuota Pardavėjas nepriima grąžinamo daikto.

11.8.2. Prekė privalo būti Pirkėjo nenaudota, nesugadinta.

11.8.3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).

11.8.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta Pirkėjo.

11.8.5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentus arba jų kopijas, garantinį taloną ir užpildytą prekių grąžinimo prašymą.

11.8.6. Prekės grąžinamos tik per siuntų tarnybą VENIPAK. Kai prekė grąžinama dėl to, kad nepatiko ir netiko, Pirkėjui tenka prekių siuntimo išlaidos.

11.8.7. Pirkėjui tenka tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos.

11.8.8. Gavus prekę ir įvertinus jos būklę, sumokėti pinigai už prekę grąžinami Pirkėjui per 14 darbo dienų, nuo prekės gavimo dienos ( kai prekė grįžta pas pardavėją)  atėmus faktinę prekės siuntimo kainą.

11.8.9. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiose taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

11.9. Jeigu Pirkėjas nusprendžia atšaukti užsakymą, kuris jau yra išsiųstas iš Pardavėjo sandėlio, tačiau dar nepasiekė Pirkėjo, prekės išsiuntimo ir grąžinimo į sandėlį faktinės išlaidos tenka Pirkėjui.

12.Atsakomybės

12.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jeigu Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako dėl šių veiksnių atsiradusias pasekmes.

12.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia internetine parduotuve.

12.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

12.5. Jei Pardavėjo internetinėje parduotuvėje yra nuorodos į kitus tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neadministruoja, nekontroliuoja.

12.6. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti.

12.4. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.

 

13. Informacijos siuntimas

13.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.

13.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia info@pege.lt.

 

14.Bagiamosios nuostatos

14.1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.

14.2. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.

14.3. Visi ginčai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami šalių susitarimu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka. Teisminio ginčo vieta Alytus. 

 



 

 

Prisijungimas
Sertifikatas
Naujienlaiškis

Facebook
Sekite naujienas
Google+YoutubeTwitter
Reklama